Supersolden: veelgestelde vragen
Deze actie loopt van dinsdag 01/07 t.e.m. donderdag 31/07/2025 op onze webshop en in onze winkels. Actie enkel geldig op de aangeduide, deelnemende producten in de winkels en op de webshop en zolang de voorraad strekt.
Elke klant kan maximum twee (2) stuks aankopen van hetzelfde product. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere(professionele) aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Meer informatie over de algemene voorwaarden vind je in onze winkels of op de webshop.
Normale openingstijden zijn van toepassing tijdens de actie. Bekijk ze online via: https://www.mediamarkt.be/nl/store/store-finder. De webshop is natuurlijk 24/7 geopend.
Tijdens de Supersolden bieden we korting op veel producten.
Nee, hier zit geen korting op tijdens de Supersolden actie.
De cashback-acties blijven ook tijdens de Supersolden actieperiode van kracht. Bekijk hier de lopende cashback-acties.
Nee, dit is niet in de prijs verwerkt die je bij MediaMarkt afrekent. De cashback dien je zelf aan te vragen via de opgegeven actievoorwaarden van de cashback-actie. Op de productpagina wordt vermeld hoe je de cashback kunt claimen. Bekijk hier de lopende cashback-acties.
Ja, dat kan! De (Club)voucher kun je tijdens het bestelproces inwisselen of bij de kassa in de winkel.
Nee. Aandelen, benzine of je dagelijkse groenten en fruit: de prijzen van veel producten, waar we dagelijks mee te maken hebben, veranderen iedere dag. Ook de prijzen bij MediaMarkt kunnen iedere dag veranderen. Hoe dan? Omdat we dagelijks heel nauwkeurig de prijzen in de markt monitoren om ervoor te zorgen dat we onze klanten een concurrerende prijs kunnen bieden. Altijd. Iedere dag. Actie of geen actie. Want 1 ding staat vast: bij MediaMarkt willen we onze klanten altijd een goede deal geven en een goede service.
Voor sommige aanbiedingen geldt: op = op. Deze zijn, nadat ze zijn uitverkocht tijdens de Supersolden actie, niet meer (na) te bestellen voor de speciale actieprijs.
Het kan zijn dat je de bestelvestiging later ontvangt dan je van ons gewend bent. We vragen je om geduld te hebben en ook je spam box te controleren. Heb je de bestelbevestiging na 24 uur nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via onze klantendienst.
Tijdens het afrekenen kun je zien wat de verwachte levertijd is. In verband met het succes van de Supersolden campagne is het mogelijk dat je wat langer op de levering moet wachten dan je van ons gewend bent. Houd je e-mail goed in de gaten over de status van jouw bestelling.
Als je onder de prijs van het product een verwachte levertijd ziet staan, dan is het product nog op voorraad in de webshop.
Onder de prijs van het product kun je bij ‘Bekijk winkelvoorraad’ zien of het product nog op voorraad is in de winkel.
Het kan zijn dat een product (tijdelijk) niet meer op onze website te vinden is, bijvoorbeeld omdat het product uitverkocht is of als er sprake was van een ‘op = op’ aanbieding.
Ja, dit is mogelijk via onze gratis service ‘Online pick up’! Kies in dat geval bij het afrekenen voor de optie ‘Afhalen in de winkel’. Je kunt de bestelling vervolgens korte tijd later ophalen in de winkel, nadat je een e-mail hebt ontvangen dat het voor je klaarligt.
Ja, dat kan. Want we willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoop bon, zodat wij het voordeel voor jou in orde kunnen maken. Heb je het product in de webshop besteld? Neem dan contact met ons op!
Bezoek onze klantenservicepagina. Daar vind je veel gestelde vragen en antwoorden en onze contactgegevens.