Veelgestelde vragen over myMediaMarkt
Van 9 t/m 15 september 2025 voeren wij onze jaarlijkse inventarisatie uit. Hierdoor kan het verwerken van jouw retour iets langer duren dan je van ons gewend bent. Heb je na 17 september nog niets vernomen, neem contact op met onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
Voor elke euro die je uitgeeft, krijg je 1 punt. Je kunt de punten inwisselen voor kortingsbonnen. Al je kassabonnen worden ook opgeslagen in je myMediaMarkt-account en al je pakketjes worden gratis bij je thuis geleverd. Ben je benieuwd naar alle voordelen ? Kijk dan op deze pagina en schrijf je in!
Je verdient punten bij elke aankoop. Zorg ervoor dat je je QR-code scant of dat je bent ingelogd op je myMediaMarkt-account, zodat je punten automatisch worden toegevoegd. Na de retourperiode van 30 dagen kun je ze inwisselen voor een coupon.
Je krijgt geen punten voor aankopen gemaakt op MediaMarkt Marketplace of MediaMarkt Outlet. Punten worden berekend op basis van het aankoopbedrag. Je verdient dus geen punten op abonnementen, verzekeringen en andere services.
Je kunt je punten verzilveren via je myMediaMarkt-account . Klik in je account op 'punten' en onderaan de pagina op 'punten inwisselen'. Daar vind je de coupon terug onder 'mijn coupons'. Vul de code van de coupon in bij je volgende online aankoop of klik de coupon aan. Bij een aankoop in de winkel laat je de coupon bij de kassa scannen.
Je kan je kassabon toevoegen aan je myMediaMarkt-account, behalve wanneer het gaat om een aankoop via een externe verkoper. Log in op je myMediaMarkt-account , ga naar 'Mijn aankopen' en vervolgens naar 'Kassabon registreren'.
Account & inloggen
Probeer eerst je cookies te verwijderen en de MediaMarkt-website opnieuw te laden. Als dit niet helpt, dan is je wachtwoord of gebruikersnaam misschien verkeerd of gewijzigd. Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen. Weet je zeker dat je een account hebt, maar je krijgt geen “wachtwoord vergeten” e-mail?
Kijk dan of je een online account kunt maken. Meld je aan met je myMediaMarkt-pas.
Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via 'Wachtwoord vergeten': klik hier.
Veranderen via je online account of app onder “Mijn profiel”.
Je kan je myMediaMarkt-QR-code alleen in Belgische MediaMarkt-winkels en op mediamarkt.be gebruiken. Voor buitenlandse MediaMarkt-winkels is een aparte registratie nodig.
Geef via je myMediaMarkt-account je nieuwe adres in. Klik hier.
Ja, je myMediaMarkt-lidmaatschap is geldig in alle Belgische MediaMarkt-winkels en in de webshop.
Als het jouw persoonlijke accounts zijn, kunnen we ze aan elkaar koppelen. Vul het contactformulier in en geef de e-mailadressen waaraan de verschillende accounts gekoppeld zijn. Hierna zal het customer care-team je verder helpen.
Neem contact met onze klantenservice en geef het e-mailadres door waarmee het account is aangemaakt.
Lidmaatschap & voordelen
Ben je myMediaMarkt-lid, dan betaal je geen verzendkosten op je pakketjes! Dit wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.
Om je gegevens aan te passen, volg je in je profiel de aangegeven stappen onder "Mijn gegevens". Klik hier.
Let op: je kan niet je e-mailadres wijzigen.
Het is mogelijk om je kassabon toe te voegen, tenzij deze van een externe verkoper komt. Ga in je myMediaMarkt-account naar "Mijn aankopen" en kies voor "Kassabon registreren".
Als je bon zichtbaar is in je account, krijg je de punten wanneer de retourperiode is verstreken na 30 dagen. Je kan deze punten inwisselen voor een coupon. Heb je na 30 dagen nog geen punten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Voeg je ontvangstbewijs handmatig toe om je punten te ontvangen. Ga in je myMediaMarkt-account naar "Mijn bestellingen" en vervolgens "Kassabon registreren" en vul de gegevens in. Na 30 dagen ontvang je de punten op je account.
Schrijf je in of uit voor de nieuwsbrief via je myMediaMarkt-account onder 'Instellingen'.
Onderaan de nieuwsbrief zelf kan je ook kiezen voor 'Uitschrijven'.
Je e-mailadres wijzigen is niet mogelijk. Wens je toch een ander e-mailadres te gebruiken voor je myMediaMarkt-account? Maak dan een nieuw account aan met het nieuwe e-mailadres. Wij dragen je oude account dan over naar het nieuwe en verwijderen vervolgens het oude account. Dit vraag je aan via het contactformulier.
Punten
Je verdient punten bij elke aankoop. Zorg ervoor dat je je QR-code scant of dat je bent ingelogd op je myMediaMarkt-account, zodat je punten automatisch worden toegevoegd. Na de retourperiode van 30 dagen kun je ze inwisselen voor een coupon.
Je vindt je puntsaldo en aankoopgeschiedenis in je myMediaMarkt-account onder 'Profiel' en vervolgens 'Mijn punten".
Je kan je punten pas na de retourperiode (30 dagen na aankoop) inwisselen voor een coupon.
Je krijgt geen punten voor aankopen gemaakt op MediaMarkt Marketplace of MediaMarkt Outlet. Punten worden berekend op basis van het aankoopbedrag. Je verdient dus geen punten op abonnementen, verzekeringen en andere services.
Hoelang je punten geldig zijn, hangt af van het type punt:
- Basispunten: 2 jaar geldig.
- Eventpunten: 1 jaar geldig.
Welkomstpunten: je krijgt er 250 door je aan te melden in myMediaMarkt.
Marketingpunten van derden: deze punten krijg je als je bij aanmelden "gegevensdeling met partners" aanvinkt. Heb je al een myMediaMarkt-account, ga dan in je account naar 'Mijn profiel' en dan naar 'Instellingen' en zet 'toestemming gegevensverwerking derde partijen' aan.
Na het retourneren van je product wordt de gebruikte kortingsbon binnen 24 uur teruggezet op je account. Heb je de bon na 24 uur nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vermeld je bestelnummer.
Coupons
Voor een bon van € 20,- heb je minimaal 1.000 punten nodig.
Om je coupons te zien, ga je naar je myMediaMarkt-account . Ga onder 'Profiel' naar “Mijn vouchers” of "Mijn coupons”.
Je kunt je punten verzilveren via je myMediaMarkt-account. Klik in je account op 'punten' en onderaan de pagina op 'punten inwisselen'. Hierna vind je de coupon terug onder 'mijn coupons'. Vul de code van de coupon in bij je volgende online aankoop of klik de coupon aan. Bij een aankoop in de winkel laat je de coupon bij de kassa scannen.
Een coupon is slechts één jaar geldig. Verlengen is niet mogelijk.
Je kunt coupons combineren, maar niet meerdere van hetzelfde bedrag per aankoop. Je kunt dus geen 2 vouchers van € 20,- gebruiken, maar wel een van € 20,- en een van € 40,- samen.
Je coupon werkt mogelijk niet als een van de onderstaande situaties op jou van toepassing is:
- De coupon is niet gekoppeld aan jouw account.
- De coupon is niet geldig.
- Je aankoop heeft de minimumwaarde niet bereikt.
- Je koopt een dienst, zoals een telefoonabonnement of verzekering.
Hoe controleer je dit?- (1) Is de coupon gekoppeld aan je account? Als de coupon is gekoppeld aan je account, dan vind je deze in je myMediaMarkt-account (https://www.mediamarkt.be/nl/myaccount/auth/login?redirectURL=%2Fnl%2Fmyaccount). Klik op 'Mijn coupon' en je zou de coupon moeten zien. Anders is hij niet gekoppeld aan je account.
- Is de coupon geldig? Als de coupon geldig is, dan staat dit aangegeven op de coupon zelf: ga naar je myMediaMarkt-account (https://www.mediamarkt.be/nl/myaccount/auth/login?redirectURL=%2Fnl%2Fmyaccount). Klik op 'Mijn coupon' en je kan de coupon en de geldigheid ervan raadplegen.
- Bereikt je aankoop de minimumwaarde? Je kan een coupon enkel gebruiken bij een minimale aankoopwaarde van € 20,01.
- Koop je een dienst of van specifieke websites? Als je een van de volgende zaken koopt, kan je de coupon niet gebruiken:
- Diensten (telefoonabonnementen en verzekeringen),
- Producten van externe verkopers.
- POSA-producten (cadeaubonnen, softwarelicenties, entertainmentcadeaubonnen, etc.)
Als je iets koopt via een van de volgende websites, kan je de coupon niet gebruiken:
Nadat je het product hebt geretourneerd, staat de gebruikte coupon binnen 24 uur terug op je account. Neem contact op via het contactformulier en vermeld je bestelnummer als je binnen 24 uur niets hebt ontvangen.
De coupon staat binnen 24 uur terug op je account. Neem contact op via het contactformulier en vermeld je bestelnummer als je binnen 24 uur niets hebt ontvangen.