De rollen van MediaMarkt en van onze partner
Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.be;
Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;
Levert het product aan de klant;
Mailt de factuur op aanvraag;
Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;
Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.
De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt
zorgt dat jij via www.mediamarkt.be kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent
Wettelijke & verkopersinformatie
Nilfisk werd in Denemarken opgericht door P. A. Fisker en H. M. Nielsen, oorspronkelijk onder de naam Fisker & Nielsen. De naam werd later "Nilfisk", een combinatie van de namen van beide oprichters. Nilfisk werd opgericht vanuit de visie om producten van de hoogste kwaliteit te produceren. Gedurende meer dan 100 jaar hebben wij ons met innovatieve oplossingen aangepast aan de veranderende behoeften van onze klanten wereldwijd. Vandaag de dag biedt Nilfisk een uitgebreid assortiment premium consumentenreinigingsproducten, waaronder hogedrukreinigers, nat- en droogzuigers en stofzuigers, alsmede professionele reinigingsapparatuur. Official company name : Nilfisk Office address: Tobie Swalusstraat 48 ZIP code:1600 City: Sint Pieters Leeuw Chamber of commerce number: 0403.233.057 VAT number (Which you are invoicing customers with): BE0403233057 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show