De rollen van MediaMarkt en van onze partner
Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.be;
Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;
Levert het product aan de klant;
Mailt de factuur op aanvraag;
Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;
Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.
De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt
zorgt dat jij via www.mediamarkt.be kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent
Wettelijke & verkopersinformatie
Een Nederlands merk met jarenlange ervaring op het gebied van TV beugels. Het bedrijf heeft een uitgebreide kennis van de markt en biedt hoogwaardige TV beugels voor betaalbare prijzen. Naast de standaard muurbeugels (plat, tilt & draaibaar) bestaat ons assortiment ook uit volledige draaibare TV beugels met een extra lange arm tot 120 cm! Hierdoor kun je vanuit elke hoek, of zelfs om de hoek, genieten van perfect zicht op je TV. Onze producten zijn universeel en geschikt voor TV modellen van Samsung, LG, Sony, Philips, Toshiba, Hisense, Panasonic, TCL, Salora, Sharp, Chiq, DYON en vele andere merken. Official company name: Vogel's Products B.V. Office address: Hondsruglaan 93 ZIP code: 5628DB City: Eindhoven Chamber of commerce number: 17055312 VAT number (Which you are invoicing customers with): NL007580575B01 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Hiervoor kunt u contact opnemen via e-mail met [email protected]. Stuur hierbij alstublieft alle informatie over uw order en uw klacht. Indien nodig kunt u foto's bijvoegen om uw situatie te veduidelijken. Graag zoeken we samen naar een geschikte oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show