Mediamarkt Logo
MM logo red

MediaMarkt komt terug met "Ik ben toch niet gek!" campagne in nieuw jasje

Een enthousiaste vrouw juicht met een grote glimlach, omringd door woorden als “maf”, “koekoek”, en “GETIKT” op een felrode achtergrond.

Brussel, 3 oktober 2025 - MediaMarkt haalt vanaf oktober de iconische "Ik ben toch niet gek!" pay off van stal. Uiteraard wordt de slogan in een eigentijds jasje gestoken die aansluit bij de huidige tijdsgeest. De campagne is te zien op alle kanalen.

Door in te spelen op het veranderende taalgebruik geeft de retailer de klassieker een frisse, moderne twist. Op deze manier brengt MediaMarkt herkenning, humor en vertrouwen samen.

Held in het digitale oerwoud

Director Marketing van MediaMarkt Benelux, Raymond Mesterom licht toe: “We positioneren MediaMarkt opnieuw als de nuchtere, fysieke held in het digitale oerwoud. Want als het écht om een goede deal gaat, wil je het met eigen ogen zien, voelen, testen. Daarnaast wil je vragen kunnen stellen en natuurlijk gebruik kunnen maken van diensten zoals bezorging en installatie. Daarom ga je naar MediaMarkt. Want je bent toch niet gek?”

Campagne tijdens drukste periode van het jaar

De eerste campagne waarin “Ik ben toch niet gek” zijn comeback maakt, start op 6 oktober en wordt breed uitgerold op TV, radio, social media en online. ’Ik ben toch niet gek’ zal ook in 2026 gevoerd worden. Op deze manier wordt consistentie en herkenning in de marketingstrategie vergroot.

Met het drukste kwartaal in retail voor de deur - inclusief Black Friday en de feestdagen - kunnen klanten zich opmaken voor tal van acties, kortingen en campagnes. De timing van de campagne valt samen met de periode waarin consumenten massaal op zoek gaan naar de beste deals en aanbiedingen.

Download het persbericht

Externe inhoud - Youtube

Omdat wij jou een aangename online ervaring willen bieden op onze website hebben we jouw toestemming nodig om de comfortabele cookies te activeren om de inhoud van partners te kunnen laten zien.